Кількість
|
Вартість
|
||
|
Розповідати історії доводиться людям різних професій – не лише письменникам та сценаристам. Адже найчастіше, обмірковуючи доповідь чи презентацію, ми намагаємося не обмежуватись нудним набором фактів. Але як розповісти про компанію цікаво чи як вигадати для неї історію, якщо, крім розрізненої інформації, більше нічого немає? Модне слово «сторітлінг» вигадав не Роберт Маккі, але саме він, будучи викладачем сценарної майстерності, до «розповідання історій» підійшов системно. Він пропонує відмовитися від набору сюжетів і створити драматичну структуру: вибрати героя, серед багатьох подій знайти найважливіше, що порушує порядок речей, перейти до подолання перешкод, довести справу до кризи, показати, як герой вирішується на, можливо, єдино вірний крок і починає діяти, а потім або перемога, або остаточна поразка — кожен вільний вибирати свій фінал.
Книга є підручником для сценаристів, але, безсумнівно, буде корисною фахівцям зі зв'язків із громадськістю, маркетологам і всім, хто хотів би навчитися розповідати цікаво і, головне, переконливо.